Salon International 2011

1. Oct @ Jedan komentar

Izveštaj sa Salon International London – najvećeg modnog frizerskog sajma! (Članak objavljen u časopisu Hairstyles – decembar 2011)
Tekst i foto: Dejan Kostić
Za razliku od prethodnih godina, ostali smo uskraćeni da vidimo nove kolekcije i informacije o inovacijama mnogih svetskih brendova koji su ranije bili redovni izlagači na ovom sajmu, koji je svetski lider u svetu modnog frizerskog sveta.
Ipak, uživali smo na delu gledajući Patric Camerona, Toni&Guy show, Vidal Sassoon show, kao i look and learn seminare akademija Mahogany i Saco.
Što se tiče izložbenog dela, dominaciju su držali preparati Brazilskog keratina kojih ima sve više. Trudili su se da pokažu i objasne nove sastojke i zaštite trenutno najpopularnijeg preparata među frizerima.

Primetili smo dosta novih proizvoda na bazi Marokanskog (Argan) ulja, kao i sve veće interesovanje frizera.

Babylis je osvežio svoj program novom linijom fenova sa jonskom zastitom, kao i velikim brojem različitih presa za talase, cik-cak, i konstantno dobrom ponudom figara, koje je na najbolji nacin prezentovao na njihovom štandu majstor za punđe Patric Cameron.
Najveću inicijativu pokazao je brend Paul Mitchell, koji je imao stalne goste na štandu, pa smo na delu mogli da vidimo Stephani Koscilscki sa njenim američkim timom.
Akademija Toni&Guy je ponudila par prezentacija na bini tik, uz prodajni deo koji je bio daleko posećeniji, pre svega zbog dobrih ponuda ka frizerima, dok su akademije Vidal Sassoon i Saco davale opšte informacije o kursevima i novim DVD izdanjima.
Da li zbog recesije ili nečeg drugog, najmanje smo videli izlagača opreme, većina kuća se nije ni pojavila,dok je domaća kuća REM jedina imala dobar program ka frizerima.
Ali, ono što je nama frizerima bitnije, i po čemu Salon International i jeste najpoznatiji, to je dodatna edukacija.
Posetili smo sve događaje, i utisak je isti, da velike kuće, poput Vidal Sassoon, ili Toni&Guy, prave veliki show na kome frizeri dobijaju mnoštvo ideja i dodatnu inspiraciju. Međutim, među 2000 posetilaca, malo je prostora za istinsku edukaciju, što zbog velikog rastojanja do bine, a više što majstori na bini ranije pripreme čak 95% frizure, i više daju komentare rada nego tehnički deo. Sve u svemu, naravno da smo zadovoljni viđenim od dve najveće kuće kada je trend u pitanju.
Sa druge strane, na look&learn seminarima Saco i Machagony akademija tehnički smo videli mnogo više.Grupe su bili od 150-200 posetilaca i mogli smo da iz prvih redova uživamo u kreacijama vrhunskih majstora.
Šta je trend za 2012

Definitivno dominira kratka kosa,
70% viđenih frizura je ošišano kratko.

Šisanja su puna diskonekcije, asimetričnih linija i bez tanjenja. Dakle, pune linije, bob frizura kojoj nedostaju pojedini delovi, kao i šiške koje su ponovo detalji, istićući linije šišanja gotovo svake frizure.
Kod šišanja srednjih dužina, koristi se kanal tehnika i na taj način dobija se nepovezanost i različitost u odnosu na standardna komercijalna šišanja.
Dugih kosa gotovo da nije ni bilo, i to što je bilo radio se uglavnom stayling, tako da smo ostali uskraćeni da osvežimo stare ideje i unapredimo tehnike.

Boje koje dominaraju su jesenji tonovi, boje bakra, požutelog lišća, nežnih i toplih plavih nijansi, kao i tople braon-bež nijanse. Dvofazna bojenja u kojoj se ističu violet boje kao i bordo tonovi.

Kada su plavuše u pitanju, gotovo svaka kratka kosa je bila izbeljena i ukrašena nekim od fantazi tonova kao detaljem uz šišanje.
Sve u svemu, puno posla, puno postavljenih pitanja i dosta odgovora kao i svake godine. Ostaje knjiga puna pozitivnih utisaka i želja da se što pre vidimo i uživamo u novim trendovima.

Jedan komentar → “Salon International 2011”


  1. Milka

    5 years ago

    Dobar dan, uzivala sam u modnim trendovima, kako sa vasim clankom tako i u Londonu uzivo. Svako dobro Vama i Vasoj kompaniji


Dajte odgovor

Step by step DVD-i

© 2017 Hairstyles na srpskom.

site tracking with Asynchronous Google Analytics plugin for Multisite by WordPress Expert at Web Design Jakarta.